Welkom bij de

Fotoclub Poperinge

Activiteiten

Maandelijks organiseren de leden binnen en en buiten activiteiten om fotografische kennis en ervaring te delen. Soms in eigen streek maar soms ook via een meerdaagse buitenlandse uitstap.

Een kennis van fotografie is niet noodzakelijk maar toch wel gewenst. De fotoclub is geen avondschool fotografie. Alle fotografische aspecten komen aan bod maar niet op een schoolse manier.

Welk materiaal ?

De enige vereiste binnen de fotoclub is een gezonde interesse.

Met andere woorden met welke camera en lenzen je fotografeert heeft geen belang.

Heb je nog geen camera, dan zullen leden je wel voldoende informatie geven om je te helpen de gepaste camera voor te stellen.

Clubmateriaal

Door de jaren heen investeerde de club ook in "merk" onafhankelijk materiaal.

Zo bezit de fotoclub 2 volledige studio fotografie sets, timelapse, GoPro, drone en sensorcleaningmateriaal die ontleend kunnen worden.

Maandelijkse avonden

Onze maandelijkse samenkomsten vinden steeds plaats in het Cultureel Centrum Ghybe in de Werf Poperinge. Dit meestal de tweede maandag van de maand. (check onze agenda voor meer info of andere data)

Lid worden, doe je zo ...

• Lid van de fotoclub kun je worden door je te registeren en het lidgeld te betalen.

• Het lidgeld bedraagt 35 € per jaar. 20€ voor wie lid wordt na 1 juli.

• Het lidgeld kan gestort worden op iban BE71 6511 4924 0869, met vermelding van je naam en adres.

• Met dit lidgeld organiseren we onze samenkomsten, inhuren van sprekers, aankoop van materiaal en organiseren we onze uitstappen.